Pages

Tuesday 26 November 2013

APA ADA DIDALAM MEAL SHAKE SHAKLEE

Meal Shake dari SHAKLEE mampu memberikan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh untuk menghasilkan kulit yang sihat.  Meak Shake adalah multivitamin yang mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dalam bentuk susu yang berperisa vanilla.

Meal Shake ini amat sesuai diminum oleh kanak-kanak,ibu yang hamil atau menyusukan anak, penghidap eczema serta mempunyai Glimik Indek yang rendah.

Ada 6 fakta yang hebat tentang Meal Shake ini...
1. Untuk Pembesaran
 Mengandungi Asid Folik,Biotin,kaya dengan Kalsium dan Magnesium. Dimana ianya amat diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses pembesaran. Amat sesuai diambil oleh kanak-kanak yang sedang membesar dan ibu yang hamil.

2. Menyediakan 24 jenis Vitamin A-Z,mineral dan 'Trace Mineral.
Tahukah anda kekurangan 'Trace Mineral' akan memberikan kesan kepada penyerapan vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif.  Ia juga mengandungi Soya Lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
Sesuai untuk mereka yang menjaga berat badan dan yang susah hendak menelan pil.

3. Anti Oksida
Mengandungi Vitamin A,C,E,ZINK dan selenium yang merupakan komponen anti oksida dan anti penuaan.
Sesuai untuk mereka yangvmementingkan kecantikkan.

4. Membekalkan Nutrien Kepada Sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk,kuku,rmbut,organ,darah, sel imunisasi serta sebagainya.
Badan lebih sihat,malah protein yang terkandung mampu membantu penghasilan susu badan.

5. Detox
Ianya kaya dengan serat untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon atau perut.
Sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa yang sering menghadapi sembelit.

6. Pemulihan Kulit
Ianya lengkap dengan Vitamin B Compkex, Iron,Cooper untuk membentjk sek darah merah yang sihat sekaligus menjngkatkan warna kulit.
Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik

Meal Shake merupakan minuman bernutrisi yang menyediakan hidangan lengkap dan asid amino dan nutrisi nya mudah diserap oleh tubuh badan kita. Ianya diperbuat dari bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayyr-sayuran, kaccang soya, lactalbumin(sejenis susu) dan lain-lain.

Meal Shake sangat sesuai untuk kanak-kanak,pelajar,orang dewasa,ubi yang hamil serta menyusu, para atlit,vegetarian, orang yang kurang sihat,terlalu sibuk berkerja dan mereka yang gemar makan makanan segera...

Jom cuba MEALSHAKE ini...
Dial no 012-910 5984 Pn shasha
www.facebook.com/Messages/ShashaVitahealth

No comments:

Post a Comment

 

Disclaimer

All statements in this blog have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Blogroll