Pages

Tuesday 12 November 2013

JOM MAKAN GARLIC COMPLEX SHAKLEE

Ada yang suka makan bawang putih samada mentah,sudah dimasak atau dijerukkan. Ada juga yang loya tekak bila mejamah bawang putih ini. TETAPI ramai yang tidak tahu BAWANG PUTIH terkenal sebagai ANTIBIOTIK SEMULAJADI yang digunakan turun temurun sejak dari dulu lagi didalam masakan. Bawang Putih juga dapat mengelakkan dari penyakit  berjangkit seperti selsema.

BAWANG PUTIH yang ASLI mengandungi pelbagai jenis komposit fisiologi yang terdiri dari bahan sulfat untuk melawan bahan anti oksida dan anti kanser.

GARLIC COMPLEX SHAKLEE diperbuat dari bawang putih premium, bebas dari racun dan ianya ditanam secara organik di Carlifornia, USA di musim panas. GARLIC COMPLEX dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Alicik aktif.  Perisa herbanya terhasil dari 2 ekstrak herba iaitu ROSEMARY DAN SPEARMINT.  Mengandungi pelbagai Vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesananya dalam tubuh kita.  2 bijj GARLIC COMPLEX membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen bersamaan dengan 2 ulas bawang putih segar.

KHASIAT UTAMA :-

1. Antibiotik yang semulajadi - meningkat sistem imun, menghalang penyakit berjangkit sepeeti selsema,kulat,kuman,virus dan yis candida.

2. Menghalang elergik - mempertingkatkan penyakit berkait dengan sistem imun seperti hidung sensitif,sinus,alergi ,asma,selsema dan hepatitis.

3. Mengandung Spearmint- meningjat fungsi jantung,sistem penghadaman

4. Membantu sistem penghadaman - mampu mengatasi masalah kembung,gastrik, ketidakhadaman. Menentang Bakteria H, pylori bakteria dan menghalang ulser bakteria.

5. Detok terbaik - ianya mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikan takanan darah. ia juga melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dan menghalang kerosakkan hati dari bahan kimia.

6. Stabilkan tekanan darah tinggi - kajian menunjukkan pengambilan 2-4 biji akan menurunkan tekanan darah tinggi dengan 8 point.

7. Mencegah kanser - membantu mengelakkan serta merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetusan kejadian kanser iaitu NITROSAMINE

8. Turunkan kolestrol - membantu menurunkan kolestrol LDL.trigliserid dan kelikatan darah.

9. Stabilkan glukos - membantu stabilkan glukos dalam badan .

Untuk maklumat lebih lanjut berkaitan cara pemakanan nya...
hubungi saya 012- 910 5984 Pn Shasha
www.facebook.com/ Messages/ShashaVitahealth


No comments:

Post a Comment

 

Disclaimer

All statements in this blog have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Blogroll